کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ تیر ۲۳, دوشنبه

کتلت مرغ



از سری کوکوهای ساده ی دیگه که باز یه تغییر کوچولو توش ایجاد کردم

این کتلتهای مرغ بود که همون کوکوی سیب زمینی ساده رو 

بهش کمی مرغ و زرشک اضافه کردم




مواد لازم:


مواد لازم:


زرشک 2 قاشق غذا خوری ( دلخواه هست میتونید نریزید یا بیشتر بریزید)

من چون همسرم زرشک نمیخوره مواد رو 2 قسمت میکنم و برای ایشون نمی ریزم

سیب زمینی  2 عدد متوسط

فیله مرغ چرخ کرده   250 گرم

تخم مرغ   2 عدد

پیاز یک عدد کوچک

زردچوبه و نمک و فلفل و ادویه دلخواه به میزان لازم


ادویه هایی که من یختم:پودر تخم گشنیز / پاپریکا /فلفل قرمز/آویشن



طرز تهیه:



اول فیله های مرغ رو با غذا ساز چرخ کردم و بعد پیاز و سیب زمینی رو هم رنده کردم

آبش رو گرفتم ومرغ رو بهش اضافه کردم

تخم مرغ ها و ادویه ها  و زرشک رو هم اضافه کردم 

و بعد مخلوط کردم و به اندازه یه نارنگی برداشتم و توی دست بهش حالت دادم

و توی روغن سرخ کردم...نوش جون



۴ نظر:

  1. ظاهرش که خیلی عالی شده ، باید خوشمزه باشه . یه خوبه که باتغییر یه غذای جدید و متنوع داشت . دستتون درد نکنه و نوش جونتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون عزیزم منم عاشق اینم که همش تنوع به غذاها بدم برعکس همسرم که همش غذاهای تکراری خوشش میاد

      حذف
  2. اگه یکم هم توش پنیر پیتزا بزنید یه طعم خیلی خوبی بهش میده من امتحان کردم شما هم امتحان کنید حتما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چه خوب پریسا جون ممنون از پیشنهاد خوبتون عزیزم حتما امتحان میکنم

      حذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...