کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ تیر ۲۳, دوشنبه

کتلت هویج



این کتلت ساده رو فقط با اضافه کردن کمی هویج به همون کتلت همیشگی درست 

کردم...بر خلاف تصورم که همش می ترسیدم شیرین بشه 

اصلا این اتفاق نیفتاد و بسیار هم عالی بود





مواد لازم:


هویج  3 عدد کوچک

سیب زمینی  2 عدد متوسط

گوشت چرخ کرده   250 گرم

تخم مرغ   2 عدد

پیاز یک عدد کوچک

زردچوبه و نمک و فلفل و ادویه دلخواه به میزان لازم


ادویه هایی که من یختم:پودر تخم گشنیز / پاپریکا /فلفل قرمز/آویشن



طرز تهیه:



اول هویجها رو با رنده ریز رنده کردم و بعد پیاز و سیب زمینی رو هم رنده کردم

آبش رو گرفتم و گوشت و هویج رو بهش اضافه کردم





تخم مرغ ها و ادویه ها اضافه کردم 

و بعد مخلوط کردم و به اندازه یه نارنگی برداشتم و توی دست بهش حالت دادم

و توی روغن سرخ کردم...نوش جون



۲ نظر:

  1. به به ،من عاشق انواع کتلت و شامی هستم و دوست دارم انواع مختلفش رو امتحان کنم .دست گلت درد نکنه شادی جونم

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...