کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

بستنی موزی 100% رژیمی



همه بستنی ها چاق کننده نیستن این بستنی از میوه خالص تهیه شده

واسه همینم با خوردنش کلی لاغر هم میشید ...چون موز رو سرد سرو میکنیم باعث لاغری میشه خوردنش


خوردن يك موز در روز به دليل ضد سرطان بودنش ( و خواص ديگه اش)

از سوي متخصصين توصيه ميشه.و این بستنی موزی 

چون كاملا سرده همين سرديش باعث بالا بردن سوخت و ساز بدن شده 

و به كاهش وزن كمك هم ميكنه.



کسانی که به بنده ایراد گرفتند و گفتند اطلاعات غلط بهشون میدم 

لطف کنن  این مطلب    و   این مطلب   را بخونن




برای درست کردنش موزها رو


همه رو باز كرده و چيپسي اسلايس كنيد.

اسلايسهاي موز رو توي يه كيسه به شكلي كه تقريبا روي هم قرار نگيرن


بچينيدشون  و توي فريزر بذاريد تا يخ بزنه. 







این نکته مهمه ها...همه رو تلپ نکنین رو هم بندازین تو فریز یا علی مدد

کیفیت خوبی نخواهد داشت..همین جوری چیپسی برش بدید

روی هم نمونن کنار هم قرار بدید.




بهتره هر روز براي فردا يا روزهاي بعدتون موز فريز كنيد.


زماني موزهاي شما آماده استفاده هستند كه اگر با انگشتان نصفش كنيد

 اينقدر خوب يخ زده باشه كه قشنگ بشكنه نه اينكه تا بشه بعد بشكنه.









 موزها رو توي غذاساز يا بلندر يا مخلوط كن بريزيد.



دستگاه رو روشن ميكنيم.


موزها چون کاملا یخ زده تبديل به پودر موز ميشن.









با قاشق روي سطح پودر موزها فشار وارد ميكنيم و بعد

 مجددا دستگاه رو روشن ميكنيم.


در عرض چند ثانيه پودر موز تبديل ميشه به خمير موز.

باز با قاشق هم زده با سمت پايين فشار داده و متراكم كرده

و مجددا دستگاه رو روشن ميكنيم.

زمانی که کامل راحت دستگاه به چرخش در اومد دیگه کافیه و بستنی اماده است

 اگر تعداد موزها بيشتره ممكنه دو سه دقيقه اي طول بكشه.




زمان هم زدن در مراحل انتهايي بستني

موزي اتغيير رنگ میده و شروع ميكنه به سفيد رنگ شدن.

 يعني اون ته رنگ زردي كه داره ديگه از بين ميره.





این بستني اي آماده كرديد  براي بدنتون مفيد هم هست!

اين بستني رو با قاشق بستني زني ميتونيد به راحتي  اسكوپ كنيد.

 و حتي مثل بستني سنتي كش هم مياد.

با هر یه دونه موز فریز شده شما 3 اسکوپ بستنی خواهید داشت

نگاه به ظاهر آب شده بستنی من نکنید والا این وبلاگ نویسی 

بیچارمون کرده برای عکس گرفتن از بس لامپ روشن کرده بودم 

دور و بر بستنی تا عکسم خوب بشه همش آب شد

نوش جون





۱۷ نظر:

  1. خیلی عالی شادی جونم ،دست گلت درد نکنه .واقعا ایده ی خوبیه برای وقتی که یه چیز خنک و شیرین می خوای .ممنون عزیزم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعا عالی بود ارغوان جون برای اولین بار در عمرم بدون استرس چاق شدن بستنی خوردم..دست شف طیبه درد نکنه برای این دستور خوب /خنکبود و چسبید و از همه مهمتر اینکه سالم بود

      حذف
  2. خيلي عالي بود ميشه بعد از اماده كردن چند عدد انهارا در فريزر گذاشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم من بعد از اماده شدن بستنی مقداریش زیا اومده بود گذاشتم فریزر ولی بعد که در اوردم کیفیت قبلی رو نداشت مزه همونه و ظاهرش مثل قبل خوب نبود

      حذف
  3. اونوقت فقط مزه موز میده دیگه چون چیزی نداره؟!

    پاسخحذف
  4. میشه با توت فرنگی هم همینکاررو کرد؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من امتحان نکردم عزیزم این رسپی هم از شف طیبه عزیز هست و من خوشم اومد درست کردم ...خیلی دلم میخواست امتحانش کنم توت فرنگی رو اما فعلا توی شهری که زندگی میکنم فصلش تموم شده و نیست تو بازار..شما امتحان کنید فکر نمیکنم نتیجه بد بهتون بده... اخرش اینه که تبدیل بشه به یخ در بهشت که اونم خوشمزه است

      حذف
  5. من هم نگفتم که کار خودمه !!!!! لینک دستور ایشون رو گذاشتم که در پایان پست ندیدید؟؟؟؟؟؟ توی 3 تا از کامنتها هم اسم ایشون رو اوردم

    پاسخحذف
  6. من درست کردم قهوه ای شد!چرا؟ اصلا رنگش سفید یا حتی کرم هم نشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معمولا موز که یخ میزنه رنگش کرم روشن هست توی عکس هم مشخصه اگه داخل موزتون زیادی رسیده بوده و مغزش قهوه ای شده باشه احتمالا برای همونه ولی موز معمولی یخ زده قاعدتا نباید تیره بشه مگر اینکه خیلی بزارین بمونه بیرون که در اونصورت هم بستنی اب میشه

      حذف
  7. سلام . مرسی از دستورات و عکسهای زیبا . یه سوال بی ربط آیا شما در ایران هستید چون میخواستم ببینم این ظرفهاتون رو از کجا خریدید ؟ دستی گرفتید یا دونه ای ؟ و قیمتش لطفا ؟ متـــــــــــــــشکـــــــــــــــرم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزیزم ببخشید که دیر پاسخ میدم..بله من ایران هستم و این ظرفها هم ست بودن که فروشنده به صورت جداگانه هم میفروخت اینا 6 تا سوپ خوری داشتن و 4 تا مربا خوری با قاشق و سینی زیرش ...یه ظرف سوپ خوری بزرگ و قوری و یه دیس کوچیک .قابلی هم نداره..این ظرفها که توش بستنی ریختم 4 تا بود با قاشق اگه اشتباه نکنم 54 هزارتومن یه سینی کوچیک هم زیرش داره

      حذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...