کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ تیر ۵, پنجشنبه

فینگر فود (1)



برای مهمونیهای عصرونه من خیلی فینگر فود رو می پسندم هم ساده است و هم 

راحت الحلقوم...متاسفانه از مهمونیهای قبلی عکسی از غذاهای فینگر فودم ندارم

یعنی وبلاگی در کار نبود که بخوام از غذاهام عکس بگبرم


من برای این مهمونی دوستانه با همکارانم چند تا فینگر فود ساده آماده کردم به همراه چند تا دسر 

یکی از فینگرفودها همین عکس بالایی هست که میبینید

نون تست رو برش دادم که می تونید قالب هم بزنید به هر شکلی که دوست دارید ولی 

وروجک خونه ما از بس اون روز اذیتم کردم من خیلی فرتی فوری 

اینا رو آماده کردم که با چاقو برش دادم

گوجه گیلاسی و ژامبون و خیار رو به سیخ کشیدم

شما میتونید با هر چی که دوست دارید این مدلی راحت اماه کنید





نون و پنیر و سبزی و مغز گردو یه غذای سبک و عصرونه مقوی هست 

که میتونه یه فینگر فود خوشمزه و سالم هم باشه

من از پنیر خامه ای استفاده کردم و شوید و جعفری رو بعد از شستن گذاشتم آبش بره

و بعد خرد کردم و با پنیر خامه ای و مغزگردوی چرخ شده قاطی کردم

مالیدم روی نونهای تست که به صورت مثلثی برش داده بودم

بعد دوسرش رو فرو کردم توی همون سبزی ها و آماده شد




یکی دیگه از غذاهای مورد علاقه من توی مهمونیها کشک بادمجونه که این بار 

قسمتی از کشک بامجونها رو به صورت فینگر فود اماده کرده داخل این نونهای کوچولو ریختم

به نظر خودم خیلی شیک و مناسب مهمونیهاست

هر چند که کشک بادمجون جون میده برای اینکه با نون بربری بخوریش

ولی اینم ایده ای هست برای مهمونیهای عصرونه و شام 

فقط یه نکته اینکه بهتره کشک بادمجونتون روغنی نباشه زیاد

و اینکه نیم ساعت الی یک ساعت قبل از سرو بریزیدش توی این نونها که قسمت زیری

نونها خیس و شل نشه...نوش جون

۲ نظر:

  1. سلام خیلی خیلی عالی کارهای شما خیلی خیلی عالیاست لطفا من برای مهمانی ماه رمضان احتیاج به نون فینگر فودی که کشک با دمجان ریخته اید دارم لطفا من راراهنمایی کنید خواهش می کنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام عزیزم ممنون از حضورتون گلم
      عزیزم من این نونها رو اماده از لوازم قنادی فروشی ها خریدم...ولی توی خونه هم خودتون میتونید تهیه کنید منتها چون من خیلی کار داشتم اون روز و بچه هام کوچیک هستن نرسیدم درستشون کنم..فکر کنم بشه با خمیر پیتزا اماده کردشون اگه قالبهای کوچیک تارتلت داشته باشید

      حذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...