کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

کوکوی سویا




سویا جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز هست 

و خواص زیادی هم داره ..من این کوکو رو با ترکیبی از گوشت و سویا

آماده کردم ولی به نظرم بدون گوشت هم به همون اندازه خوشمزه است

البته من بهش کمی پودر تخم گشنیز و پاپریکا هم اضافه کردم





مواد لازم :





سویا خیس خورده : 1 پیمانه 


جعفری :خورد شده 3 قاشق غذا خوری


پیاز : 1 عدد ریز رنده شده


پیازچه:2 شاخه 


تخم مرغ: 1-2 عدد


ارد : 1 قاشق غذا خوری


ارد سوخاری: 1 قاشق غذا خوری (من نریختم)

به جاش 1 ورق نون تست رو با 3 قاشق  شیر نرم

کردم و اضافه کردم


نمک و فلفل و زرد چوبه به مقدار لازم

پودر تخم گشنیز و پاپریکا در صورت تمایل


طرز تهیه:





سویا رو با اب داغ خیس کنید به مدت 20 دقیقه و بعد ابش رو خوب بگیرید



تخم مرغ رو با سویا و جعفری خوب مخلوط کنید  وپیاز رو رنده و خوب ابش رو بگیرید

 و با مواد خوب مخلوط کنید و نمک و فلفل و زرد چوبه بزنید  و ارد رو اضافه کنید

یا اینکه می تونید سویای خیس خورده رو با پیاز 

و سبزیجات داخل غذاساز بریزید و خوب میکس کنید






من در این مرحله نون تست خیس خورده در شیر و کمی گوشت چرخ کرده

هم اضافه کردم و بعد ادویه جات و تخم مرغ رو ریختم و ورز دادم





از مواد مخلوط شده با اندازه دلخواه گلوله هایی درست کنید

و در دست بهش فرم بدید و سرخ کنید






نوش جان


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...