کل نماهای صفحه

۱۳۹۳ مهر ۴, جمعه

اسنک نوتلا و موز



یکی از صبحونه های متفاوتی که برای بچه هام درست میکنم این اسنک ها هستن که با ساندویچ میکر

درست میکنم براشون و دوست دارن ..فصل مدارس که میشه خیلی از بچه ها صبح زود اشتهایی برای خوردن

صبحانه ندارن شاید این اسنک ها بتونه یه صبحونه متفاوت باشه تا لذت ببرن

مواد لازم برای دو عدد اسنک:

نان تست :4 برش

نوتلا : به میزان لازم

موز : 1 عدد

گردو یا فندق خرد شده : 2 قاشق سوپ خوری

کره :مقداری


طرز تهیه:

ساندویچ ساز رو روشن کنین تا گرم بشه و با کمی کره چرب کینن

روی نونهای تست 1 لایه نوتلا بمالید و روش رو موزهای حلقه شده و گردو یا فندق بپاشین

بعد 2 تا دوتا جفت کنین و توی دستگاه بزارین و درش رو ببندید تا وقتی روش طلایی بشه 

تقریبا 3 دقیقه وقت میبره و سریع اماده است



من به جای نوتلا از شکلات تخته ای استفاده کردم و چیدم روی موزها که بر اثر حرارت اب میشه

این ترکیب رو به جای نوتلا و یا شکلات می تونین با کره بادام زمینی داشته باشین 

از این دست اسنک های ساده مناسب مدرسه بچه ها زیاد دارم که به زودی میزارم توی وبلاگ 

به همراهش یه لیوان شیر عالیه / نوش جون

۲ نظر:

  1. به به ،خیلی عالیه .من خیلی این مدل اسنک ها رو دوست دارم هم با نوتلا و هم با کره ی بادوم زمینی عالی .دست گلت درد نکنه شادی جون

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...